-->

środa, 28 sierpnia 2013

Nowości ;)

Nowe ładniejsze wyroby wstępują na bloga....

                                                                           RÓŻA

  

TORCIK



CIASTKA KREMÓWKI

BABECKA MIĘTOWA Z CIASTKIEM


BABECZKA PIANKOWA

TALERZYK Z KAWĄ I POKRUSZONYM GOFREM <3


(MÓJ PIERWSZY GOFR!) Z BITĄ ŚMIETANĄ I TRUSKAWKAMI

KAWAŁEK TRUSKAWKOWEGO TORTU

FIOLETOWY LIZAK

WANILIOWO-TRUSKAWKOWY DONUT

FIOLETOWA SOWA

WIŚNIOWY TORCIK

KAMYK

CIASTO WANILIOWE

GOFRY Z TRUSKAWKAMI

I OSTATNIE......

2-GAŁKOWY LÓD




  


Mam nadzieję że wam się podobało.... Sporo się napracowałam, ale jeśli będę miała chociaż 4 obserwatorów mój trud się opłaci! Więc zachęcam do obserwacji! 

Kocham <3

17 komentarzy:

  1. Nie poddawaj się, blog powinien być przede wszystkim dla ciebie samej, reszta sama przyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko,spoko. Nic nie przychodzi od razu. Mam poniekąd ten sam problem. Fajne wyroby c; Różyczki mi się najbardziej podobają zwłaszcza,że sama ich lepić nie potrafię ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosia te twoje wyroby są super mi się bardzo podobają!!!
    Zrobiłabyś mi gofra z bitą śmietaną i truskawkami jaką wisiorek???

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki za mile slowa!
    a co do wyrobow, to zobaczyz ze z kazdym postem beda widoczne postepy. ja tez zaczynalam od bardzo prostych rzeczy. nie poddawaj sie. widac, ze masz sprawne paluszki. torcik to moj faworyt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prace, szczególnie róża ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę jeden kawałek torcika bo wygląda apetycznie xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Skończył się! Były tylko 2 kawałki... DLA MNIE! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, witam nową koleżankę po fachu :D dobrze Ci idzie :)
    co powiesz na wymianę: obserwacja za obserwację? pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obserwuję ciebie ze względu na to że obserwacja za obserwację.... Po prostu podoba mi się to co robisz... To już twój wybór czy obserwujesz czy nie....

      Usuń
  9. Cześć. po raz pierwszy widzę tego bloga. Sama przez około 7 lat lepię z modeliny, więc jako tako się na tym znam. Nie chcę być nie miła ale ci pohejtuję! xD A więc tak:
    Po pierwsze, kamyk. Skąd pomysł, na takie coś? ja sama nie potrafię na to odpowiedzieć.
    po drugie, lód gałkowany. Ładny by był, bez niebieskiej kulki -.-. Radzę Ci wymyślać coś oryginalnego (ale też ŁADNEGO). Powodzenia w dalszych staraniach,
    Klara :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lepię ok 3 miesiące więc jeszcze nie znam się na rzeczy, a oto odpowiedzi na twoją krytykę:
    Kamyk- nie miałam kompletnego pomysłu na moją wymieszaną modelinę... Wpadłam na pomysł żeby zrobić naszyjnik, początkowo kombinowałam i wyszło mi że mogę zrobić kamyk... Tak po prostu...

    A co do lodu, to bez niebieskiej gałki wogóle nie było by widać waniliowej.... Sorka, taki był mój pomysł, taki mam gust, i robię rzeczy które rzeczywiście mogła bym nosić, a nie mam nic w kolorze wanilii...

    A i dzięki za przemyślną krytykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie to jak na 3 miesiące, lepisz świetnie :) na prawdę, oprócz loda i kamyka, te rzeczy są bardzo udane xD. pewnie nie robiłaś ich z foremek... Jak tak, to na prawdę masz wielki talent <3

    OdpowiedzUsuń